Koupeno 21,01,2015 Praha
Motorizace 2,0 160kW, převodovka, turbo (VF34) a vstřiky (pink560cc) z Imprezy RA sti, nahraná Ecutek jednotka.
4pístkové brzdiče ve předu, 2pístkové vzadu, diferenciál DCCD, Na zadku samosvorný diferenciál.
Při testech pár dní po koupě se rozlítla spojka. Motor je nyní venku a čeká se na nové díly.
Nyní objednáno:
1) Spojková sada: Xtreme Clutch Kit Single Plate Ceramic Race Single
2) Odlehčený setrvačník: Xtreme Flywheel - Lightweight AluminiumXtreme Clutch
nebo v Alu provedení od Fidanza,
3) Držák převodovky Vibratech
4) 2x držák motoru Vibratech:
Po založení, výměně oleje, rozvodů a všech náplní, dávám test a běžím na brzdu.
Ovšem ještě se z motoru vytáhne klima, zbytečně bere 3-6kW.
Taaak, již je to doma:)
Pro další etapu plánuji.
1) Svody: Perrin performace
3) Vstřiky: 820cc
4) Větší turbo, nebo dva.
5) Úprava ř.j. Ecutek.
Tak, nyní jsem teprve po 1 etapě úprav:)
Udělal jsem test výkonu:
13,6,15 Czechring RTC, HK
v 3tí RZ K.O. 2ka v převodovce...njn je potřeba ještě doladit a vychytat neduhy a slabosti po předchozích majitelích:/ Tady je ten kritický moment...
Tak, oprava převodovky, je to verze která nebyla v EU běžná, byla pouze v dovezených autech z Japonska. Proč já musím mít pokaždé něco extra, nicméně je dokonalá, jinou nechci takže volím cestu opravy vnitřnosti.
dvojka je k.o. Subaru.cz náhradní díl bez vin kódu auta objednat neumí a vin kód auta nik nezná... Sixta neumí sehnat hřídel s krátkým převodem 4,4, Janoušek který se stará o závodní rally team Subaru pro p. Štajfa, umí jen závodní kit za cca 150tis. různí jiný lidi umí za 65 tis. ale na konec se povedlo najít snesitelné řešení, 35-45 tisíc komplet nové a zesílené vnitřnosti, zabezpečí Korno Motorsport, tak se necháme překvapit:).
25,7,16
Nyní po opravě převodovky a po kompletní repasu motoru.