Jdi na obsah Jdi na menu
 

30. 1. 2015

Koupeno 21,01,2015 Praha

img_4881.jpgsubaru-24-1-15-test-day-hk-2.jpg

img_491.jpgimg_4905.jpg

Motorizace 2,0 160kW, převodovka, turbo (VF34) a vstřiky (pink560cc) z Imprezy RA sti, nahraná Ecutek jednotka.

4pístkové brzdiče ve předu, 2pístkové vzadu, diferenciál DCCD, Na zadku samosvorný diferenciál.

Při testech pár dní po koupě se rozlítla spojka. Motor je nyní venku a čeká se na nové díly.

20150128_131212.jpg20150128_131401.jpg20150128_131601.jpg20150128_132612.jpgimg_4945.jpgimg_4947.jpg

Nyní objednáno: 

1) Spojková sada: Xtreme Clutch Kit Single Plate Ceramic Race Single

spojka.jpg

2) Odlehčený setrvačník: Xtreme Flywheel - Lightweight AluminiumXtreme Clutch 

eng_pl_clutch-masters-fw-671-u-al-aluminium-flywheel-for-subaru-impreza-wrx-2-0-2002-2005-851_3.jpg

nebo v Alu provedení od Fidanza,

3) Držák převodovky Vibratech 

1324648713-16219.jpg

4) 2x držák motoru Vibratech:

1324648691-16196.jpg

Po založení, výměně oleje, rozvodů a všech náplní, dávám test a běžím na brzdu.

Ovšem ještě se z motoru vytáhne klima, zbytečně bere 3-6kW.

Taaak, již je to doma:)

20150316_140704.jpg

Pro další etapu plánuji.

1) Svody: Perrin performace

3) Vstřiky: 820cc

4) Větší turbo, nebo dva.

5) Úprava ř.j. Ecutek.

Tak, nyní jsem teprve po 1 etapě úprav:)

Udělal jsem test výkonu:

20150603_163804.jpg20150603_164340.jpgsub.jpg

13,6,15 Czechring RTC, HK

img_7523.jpgimg_7533.jpgv 3tí RZ K.O. 2ka v převodovce...njn je potřeba ještě doladit a vychytat neduhy a slabosti po předchozích majitelích:/ Tady je ten kritický moment...

Tak, oprava převodovky, je to verze která nebyla v EU běžná, byla pouze v dovezených autech z Japonska. Proč já musím mít pokaždé něco extra, nicméně je dokonalá, jinou nechci takže volím cestu opravy vnitřnosti.

20150905_093250.jpg20150905_093432.jpg

dvojka je k.o. Subaru.cz náhradní díl bez vin kódu auta objednat neumí a vin kód auta nik nezná... Sixta neumí sehnat hřídel s krátkým převodem 4,4, Janoušek který se stará o závodní rally team Subaru pro p. Štajfa, umí jen závodní kit za cca 150tis. různí jiný lidi umí za 65 tis. ale na konec se povedlo najít snesitelné řešení, 35-45 tisíc komplet nové a zesílené vnitřnosti, zabezpečí Korno Motorsport, tak se necháme překvapit:).


25,7,16

Nyní po opravě převodovky a po kompletní repasu motoru.